Handelsbetingelser for køb af varer på Snack-Boxen.dk |
Generelle oplysninger
Snack-Boxen ApS
Voldbyvej 5A. 5500 Middelfart
Kundeservice@Snack-Boxen.dk
Telefonnummer : 20 31 21 19
CVR-nummer: 44255782
Bestilling
Når du gennemfører en bestilling, modtager du en ordrebekræftelse på bestillingen via den e-mail, du har indtastet, eller som er tilknyttet din konto.
Leveringsomkostningerne opkræves per pakke og varer afhængig af antal varer, varetype, vægt og volumen. Leveringsomkostninger beregnes og fremgår inden gennemførelsen af købet.
Prisfejl/trykfejl
Hvis en pris er åbenlyst forkert, og du rimeligvis burde havde opdaget dette, er vi ikke forpligtet til at levere det pågældende produkt til den forkerte pris.
Betaling
Vi tager ikke kortgebyrer.
Alle beløb på hjemmesiden er inklusiv moms og inklusiv pant.
Vi tilbyder flere mulige betalingsmetoder.
Den mest sikre betalingsform – og den, vi anbefaler alle kunder – er at betale med et betalingskort. Vi modtager følgende betalingstyper:
- Dankort
- Visa/Dankort
- MasterCard
- Visa Electron
- Appel Pay
- Google Pay
Ved betaling med elektronisk betalingskort trækkes beløbet først, når vi afsender varerne.
Der betales via sikker og krypteret SSL-forbindelse (Secure Socket Layer). Det betyder, at dine kortoplysninger ikke kan læses af udenforstående.
Når du handler med et betalingskort, forbeholder vi os retten til at kontrollere, om de personlige oplysninger, der er opgivet, er sande.
Vi kan til enhver tid nedskrive det betalte beløb - hvis f.eks. et produkt er udsolgt, eller ikke ønskes alligevel. Men af sikkerhedsmæssige årsager kan vi ALDRIG forhøje det godkendte beløb.
Betaler du med et internationalt betalingskort såsom VISA, Mastercard og Visa Electron reserveres beløbet med det samme.
Pengene kan være reserveret på dit kort eller konto i løbende måned +30 dage, selvom købet er ophævet, eller:
1. indtil vi hæver beløbet, når vi sender varen, eller
2. indtil pengene bliver frigivet ifølge aftale med din kortudsteder.
Det er ikke Snack-Boxen ApS, der har reserveret pengene, men din bank, der har sat pengene til side på din konto.
Om reservationen kan ophæves afhænger af betingelserne for dit betalingskort. Betingelserne kan variere fra bank til bank, men typisk kræver banken dokumentation fra vores side på, at vi har annulleret købet for, at de kan ophæve reservationen.
Hvis banken ikke kan ophæve reservationen, er der desværre ikke andet at gøre end at afvente den naturlige ophævelse jf. den aftale, der blev indgået ved oprettelse af betalingskortet.
Du kan læse mere om reglerne for dit specifikke kort hos din kortudsteder.
Fragt
Snack-Boxen afsender varer med følgende :
GLS - Omdeling privat
GLS - Pakkeshop
Levering 1-3 Hverdage
Hos Snack-Boxen levere vi gratis ved ordre over 499,- (Dkk)
Leveringsomkostningerne varierer afhængigt af bl.a. antal varer, varetype, leverandør, vægt og volumen. Leveringsomkostningerne fremgår inden gennemførelsen af købet og kan estimeres til: 42-70 DKK (Fragtomkostningerne afhænger af ordreværdi, leveringsmetode og antallet af bestilte kasser).
Fortrydelsesret
Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.
Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare.
Det er ikke muligt at returnere 'dele' af Månedsboxen. Hvis månedsboxen ønskes at blive returneres skal den returenes med alle dele som da den blev modtaget.
Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten.
OBS: Du bedes pakke varerne forsvarligt ind, når du returnerer dem, og du må IKKE sætte en returlabel direkte på originalemballagen.
Fristen indebærer, at du har 14 dage fra modtagelsen til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Du kan sende en mail til kundeservice@snack-Boxen.dk eller benytte standardfortrydelsesformularen, som du finder nederst i handelsbetingelserne.
Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked.
Fortrydelse af en del af købet
Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre.
Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb.
Returnering
Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os.
Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten.
Varens stand, når du sender den retur
Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage.
Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage.
Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medfører en værdiforringelse af varen
Tilbagebetaling af købsbeløbet
Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for.
Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen.
Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.
Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen.
Varen sendes til:
Snack-Boxen.dk
Langelandsvej 14.
5500 Middelfart
Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.
Reklamationsret
Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb.
Det betyder, at du har reklamationsret i 24 måneder.
Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.
Varen sendes til:
Snack-boxen ApS
Langelandsvej 14.
5500 Middelfart
Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.
Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet.
Persondatapolitik
Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os:
- Navn
- Adresse
- Tlf. Nr.
- Mailadresse
Vi registrerer og videregiver de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere varen til dig.
Personoplysningerne registreres hos Snack-Boxen ApS og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.
Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål.
Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse.
Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig.
Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på Kundeservice@snack-boxen.dk
Klagemuligheder
Hvis det ikke lykkedes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
naevneneshus.dk
Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her - http://ec.europa.eu/odr
Ved klage skal vores oversåtende email adresse angives, samt hjemmesiden du har købt varen på.
Klageadgang
Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte Kundeservice på mail Kundeservice@snack-boxen.dk
Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:
Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 16.11.2023
Standardfortrydelsesformular
(Denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende)
https://shop95709.sfstatic.io/upload_dir/pics/standardfortrydelsesformular.pdf